وکلا

لیست✔️ 10 تا از بهترین وکیل در بوشهر ⚖️【آپدیت 1403】

امروزه در جامعه اختلافات موجود رو به‌ افزایش بوده و هر فردی ممکن است به گونه‌ای درگیر مشکلات کیفری و حقوقی شود. از این‌ جهت نیز تمام افراد باید از حق و حقوق فردی و اجتماعی خود آگاهی داشته باشند و بدون تجربه کافی، دست به اقدامی نزنند. به طور معمول کسانی که از بهترین وکیل در بوشهر برای حل پرونده‌های مختلف کمک می‌گیرند، می‌توانند شاهد نتایج بهتری باشند و پرونده‌شان را نیز به نفع خود خاتمه دهند.

بنابراین اگر شما هم قصد کمک گرفتن از یک وکیل خبره و باتجربه در شهر بوشهر دارید تا در دادگاه از حق‌تان دفاع کند، بهتر است نسب به موارد مهمی که در ادامه ذکر می‌شود بی‌تفاوت نباشید و با توجه به آنها تصمیم نهایی خود را بگیرید.

✔️ سطح وکیل: ✔️ وکیل پایه یک دادگستری
✔️ تخصص: ✔️ ملکی، کیفری، خانواده، ثبتی، حقوقی
✔️ خدمات: ✔️ مشاوره رایگان + پیگیری پرونده
✔️ میزان موفقیت: ✔️ %95 موفقیت پرونده ها
✔️ هزینه وکیل: ✔️ بر اساس سختی پرونده

ویژگی‌های یک وکیل خوب در بوشهر

افرادی که ویژگی‌های بهترین وکیل در بوشهر را به‌ خوبی بشناسند و وکیل خود را طبق آن ویژگی‌ها انتخاب نمایند، می‌توانند در سریع‌ ترین زمان ممکن نتایج مثبت زیادی به دست آورند. از این رو بهتر است بدانید یک وکیل متخصص باید در تصمیمات و اقدامات خود صلاح موکل را نیز در نظر بگیرد و بدون مشورت کردن با وی، دست به اقدامی نزند.

توجه داشته باشید وکیل، در برابر خسارتی که در حق موکل خود امکان دارد به او وارد نماید، مسئول بوده و نباید از محدوده اختیاراتی که به وی داده‌ شده، بالاتر برود. در صورتی‌ که برای دعاوی، دو وکیل از طرف موکل در نظر گرفته باشد نیز هیچ کدام از آن‌ها نمی‌توانند به‌ تنهایی اقداماتی را انجام دهند و باید حتما با یکدیگر مشورت کنند تا به مشکل برنخورند.

فراموش نکنید برای انتخاب کردن یک وکیل متخصص در شهر بوشهر علاوه‌بر ویژگی‌های ممتاز وکیل، باید حتما به شرایط خودتان هم توجه داشته باشید و کسی را انتخاب کنید که در حوزه مورد نظرتان حرفه کافی داشته باشد. از دیگر ویژگی‌هایی که لازم است وکیل مورد نظرتان از آن‌ها برخوردار باشد، می‌توان فن بیان قوی، اعتماد به‌ نفس کافی، کنترل احساسات در شرایط پرتنش و امانت‌داری را نام برد.

وکیلی که از تمام این ویژگی‌ها برخوردار باشد می‌تواند در مراحل سخت، آرامش و احساسات خود را کنترل کند و با بردباری کارهای لازم را انجام دهد. در چنین شرایطی نیز مسلماً تصمیمات مناسبی می‌گیرد و از دغدغه‌های ذهنی موکل خود می‌کاهد.

ویژگی‌های یک وکیل خوب در بوشهر

پیدا کردن بهترین وکیل در بوشهر برای افرادی که تا به‌ حال تجربه داشتن پرونده‌های کیفری یا حقوقی را نداشته‌اند، می‌تواند از لحاظ‌هایی بسیار دشوار باشد. به‌ همین خاطر نیز ما سعی داریم در این بخش از مقاله شما را با 10 مورد از محبوب‌ ترین و متخصص‌ ترین وکلای شهر بوشهر آشنا کنیم تا در حین انتخاب شخصی خبره، دچار سردرگمی و مشکل نشوید.

رسول احمدی

رسول احمدی

آقای رسول احمدی وکیل متخصص حقوق تعزیرات (قاچاق کالا و ارز) و وکیل پایه یک دادگستری، عضو کانون وکلای دادگستری مرکز، کارشناس ارشد حقوق خصوصی، با پیشینه تجربه در زمینه تجارت خارجی (صادرات و واردات و …)، عضو اتحادیه کارگزارن گمرک، دارای پروانه کارگزاری از گمرک ایران، مدیر شرکت جواهر ترخیص جنوب، متخصص در زمینه ی حقوق تعزیرات، قاچاق کالا و ارز، گمرکی، بانکی و دعاوی حقوقی و کیفری مرتبط می باشند.

ایشان یکی از بهترین وکلای بندرعباس می باشند که در تهران و بوشهر به فعالیت در تمامی زمینه های حقوقی مشغول است.

جهت اعطای وکالت و بهره مندی از خدمات مشاوره آقای رسول احمدی، با شماره زیر در تماس باشید:

شماره تماس: 09177236979

آدرس: استان بوشهر، بهمنی


مسعود محمدی منش

مسعود محمدی منش-وکیل از مامشاور حقوقی و وکیل پایه یک دادگستری، مسعود محمدی منش از مدرک تحصیلی کارشناس حقوق جزا و جرم‌ شناسی برخوردار بوده و توانسته پروانه وکالت به شماره 648 را از سوی کانون وکلای دادگستری شهر بوشهر دریافت نماید. این وکیل مشهور در دعاوی ملکی خانوادگی، تجاری، کیفری، حقوقی، مالی، برائت، کلاهبرداری، تقلب، طلاق، حضانت، خیانت در امانت و سرقت تاکنون پرونده‌های زیادی را به موفقیت رسانده و توانسته شاهد نتایج مطلوبی باشد.

شما نیز اگر در زمینه‌های مختلف به‌ دنبال وکیلی خبره و متخصص هستید تا با مناسب‌ ترین راهکارها از شما و پرونده‌تان در دادگاه دفاع کند، بهتر است از شخصی امانت‌دار و متعهد به کار همچون آقای محمدی منش راهنمایی بگیرید.

آدرس : بوشهر

تماس :


سکینه علمدار

سکینه علمدار-وکیل از ماسکینه علمدار نیز به‌ عنوان بهترین وکیل پایه یک دادگستری در بوشهر شناخته‌ شده است و می‌تواند در تمام دعاوی کیفری، خانوادگی، حقوقی و ملکی پرونده‌های مختلف را قبول کند. ایشان از سابقه کاری ممتازی برخوردار هستند و از این طریق نیز توانسته‌اند پروانه وکالت را به شماره 108 از طرف کانون وکلای دادگستری اخذ نمایند.

از جمله ویژگی‌های اخلاقی بارز وکیل علمدار نیز می‌توان به راز دار بودن، صبور بودن، داشتن برخورد محترمانه با موکلین، پیگیری به‌ موقع، آشنایی با قوانین دادگاه و انتخاب با دقت اشاره کرد.

تخصص :

  • کیفری
  • حقوقی
  • ملکی
  • خانوادگی
  • طلاق

آدرس : بوشهر، خیابان مطهری، ساختمان کامکاری، طبقه اول

تماس :


بهنام زکی‌ پور

بهنام زکی‌ پور-وکیل از مابهنام زکی پور هم با سابقه کاری درخشانی که دارد، توانسته لقب بهترین وکیل در بوشهر را از آن خود کند. آخرین مدرک تحصیلی وی، کارشناسی‌ ارشد دوره دکترای حقوق خصوصی بوده و همچنین توانسته پروانه وکالت به شماره 520 را از سوی کانون وکلای دادگستری بوشهر دریافت نماید.

دعاوی مالی، ملکی، تجاری، خانواده، داوری، سفته، رسید عادی، کلاهبرداری، خیانت در امانت، فروش و انتقال مال غیر، سفته و سرقت نیز از جمله پرونده‌های موکول شده به ایشان هستند که با درصد بسیار بالایی از موفقیت به نتیجه رسانده شده‌اند.

تخصص :

  • ملکی
  • کیفری
  • حقوقی
  • خانوادگی

آدرس : بوشهر، خیابان مطهری

تماس :


لیلا اهرمی نژاد

لیلا اهرمی نژاد-وکیل از مالیلا اهرمی نژاد مشاور حقوقی و وکیل پایه یک دادگستری بوشهر، دارای مدرک کارشناسی ارشد فقه و حقوق جزا بوده و نزدیک به 10 سال سابقه در زمینه وکالت دارد. این وکیل مشهور می‌تواند دعاوی خانوادگی، ملکی، حقوقی و کیفری را به‌ نحو احسن حل کند و مشاوره‌ای کامل نیز به موکلین خود ارائه دهد. سرکار خانم اهرمی نژاد با دقت و احتیاط کافی پرونده‌های موکلین خود را بررسی می‌کند و هر گونه اقدامی که لازم باشد را با توجه به موضوع دعاوی انجام می‌دهد. ایشان توانسته‌اند با صداقت در کار، پشتکار بالا، رازدار بودن، صبر و بردباری، مسئولیت‌ پذیری و بررسی به‌ موقع مشکلات پرونده، شاهد نتایج بسیار عالی باشند.

تخصص :

  • ملکی
  • خانوادگی
  • کیفری
  • حقوقی

آدرس : بوشهر، خیابان جفره، مجتمع تجاری آفتاب، واحد 2

تماس : 09177761476


محمدرضا منفرد

محمدرضا منفرد-وکیل از مایکی دیگر از بهترین وکلا در شهر بوشهر، محمد رضا منفرد نام دارد. این وکیل متخصص به‌ عنوان مشاور حقوقی و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم‌ شناسی، از 9 سال سابقه وکالت برخوردار بوده و طی این سال‌ها توانسته پرونده‌های دشواری را به نتیجه‌ای مثبت برساند.

وکیل منفرد در دعاوی خانوادگی، ملکی، حقوقی و کیفری تخصص بالایی دارد و با تمام قوانین لازم در دادگاه‌ها نیز آشنا است. ایشان دارای پروانه وکالت به شماره 18165 هستند و کار خود را به‌ صورت تخصصی از سال 1392 آغاز کرده‌اند.

تخصص :

  • ملکی
  • حقوقی
  • خانوادگی
  • کیفری

آدرس : بوشهر، بالاتر از رستوران میداف، نبش کوچه خلیج‌ فارس 15، واحد 1

تماس : 09171774585


صدیقه حاجیانی

صدیقه حاجیانی-وکیل از ماصدیقه حاجیانی مشاور حقوقی، مشاور بانک مهر اقتصاد، کارشناس ارشد حقوق خصوصی و وکیل پایه یک دادگستری شهر بوشهر، از 13 سال سابقه درخشان وکالت و همچنین مشاوره برخوردار بوده و می‌تواند در تمام دعاوی کیفری، ارث، حقوقی، خانواده و ملکی از موکلین خود دفاع کند.

وکیل حاجیانی برای به دست آوردن نتایج عالی‌تر، قبل‌ از هرچیزی با موکلین خود مشورت‌های لازم را انجام می‌دهد و آن‌ها را نیز با قوانین موجود در دادگاه آشنا می‌کند تا به‌ صورت ناخواسته منجر به افزایش مشکلات نشوند.

تخصص :

  • کیفری
  • حقوقی
  • ارث
  • خانواده
  • ملکی

آدرس : بوشهر، سه‌ راه بازرگانی، ساختمان مسیله، واحد 604

تماس :


علی جعفریان

علی جعفریان-وکیل از ماعلی جعفریان وکیل پایه یک دادگستری ، کارشناس حقوق و مشاور حقوقی بوشهر، در کلیه دعاوی کیفری، حقوقی، ملکی، خانواده و ارث دارای پرونده‌های موفق بسیار زیادی است. تنظیم انواع دادخواست، لوایح دفاعی، اخذ قرارداد و پرونده، شکوائیه و مشاوره از جمله خدمات وکالتی آقای جعفریان در طی سال‌ها کار به حساب می‌آیند.

ایشان دارای شماره پروانه 745 هستند که از طرف کانون وکلای دادگستری بوشهر صادر شده است. افرادی که حل پرونده خود را به دست وکیل علی جعفریان بسپارند، می‌توانند در سریع ترین زمان ممکن به نتیجه دلخواه‌شان برسند و موضوع دعاوی را به نفع خود پایان دهند.

تخصص :

  • خانواده
  • کیفری
  • ملکی
  • حقوقی
  • ارث

آدرس : بوشهر، خیابان مطهری

تماس :


رضا سعادت نیا

رضا سعادت نیا هم به عنوان بهترین وکیل در بوشهر شناخته شده که می‌توانید از او برای رسیدگی و حل انواع پروندهای طلاق، خانواده، استرداد جهیزیه، حضانت، سرقت، کلاهبرداری، کیفری، حقوقی، ملکی، ارث، ثبتی و فروش مال غیر کمک بگیرید.

وکیل سعادت نیا از مدرک کارشناسی حقوق برخوردار بوده و توانسته پروانه وکالت به شماره 538 را از سوی کانون وکلای دادگستری شهر بوشهر دریافت نماید. سابقه کار طولانی مدت، رسیدگی به موقع، برخورد مناسب و متعهد بودن به کار جناب آقای سعادت نیا موجب شده افراد زیادی از او تقاضای کمک و راهنمایی کنند. شما نیز اگر می‌خواهید حق‌تان در دادگاه ضایع نشود، بهتر است پرونده‌تان را به دست چنین وکیل خبره‌ای بسپارید.

تخصص :

  • خانواده
  • کیفری
  • حقوقی
  • ثبتی
  • ملکی
  • طلاق

آدرس :  بوشهر، خیابان سنگی، ساختمان پارسیان، طبقه چهارم

تماس :


حسین شورکی

حسین شورکی

حسین شورکی مشاور حقوقی و وکیل پایه یک دادگستری بوشهر، از سال 1393 فعالیت خود را در زمینه وکالت آغاز نموده و توانسته نظر موکلین زیادی را به خود جلب نماید. این وکیل متخصص تاکنون پرونده‌هایی از این‌ دسته را با درصد بالایی از موفقیت به سرانجام رسانده و طی مدت‌ زمان کوتاهی توانسته جای خود را در میان بهترین وکلای بوشهر باز کند.

آدرس : بوشهر

تماس :

نکات مهم برای انتخاب بهترین وکیل در بوشهر

برای انتخاب بهترین وکیل در بوشهر لازم است حتما یک‌سری نکات مهم را در نظر داشته باشید تا بعداً دچار مشکل نشوید و بتوانید اقدامات لازم را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. در واقع توجه داشتن به این نکات به شما کمک می‌کند تا با آگاهی کامل‌تر، یک وکیل متخصص برای حل موضوع مورد نظرتان انتخاب کنید و از انتخابی که کرده‌اید نیز پشیمان نشوید.

مطالب پیشنهادی: لیست 10 تا از بهترین وکیل کیفری در بوشهر
  • دقت داشته باشید یک وکیل حرفه‌ای باید قبل‌ از دادگاه به‌ طور کامل در جریان موضوع پرونده و همچنین جزئیات آن قرار بگیرد تا بتواند بررسی‌های لازم را انجام دهد. پس‌ از آن با توجه به موضوع و شرایط، نیاز است مدارک و اسناد لازم را برای دفاع از موکل جمع‌ آوری کند.
  • با توجه به این‌ که قوانین اغلب اوقات در حال تغییر یا اصلاح هستند، وکیلی که انتخاب می‌کنید باید مطالعه مستمری داشته باشد و اطلاعات خود را طبق مباحث کیفری و حقوقی به روز نماید. در غیر این صورت ممکن است پرونده به ضرر موکل پایان یابد و مشکلات بیشتری ایجاد شود.
  • وکیلی که انتخاب می‌کنید باید حتما از صبر و آرامش کافی برخوردار باشد تا بتواند به شما کمک کند جلسات دادگاه را با موفقیت پشت سر بگذارید.
  • از دیگر نکاتی که نباید نسبت‌ به آن بی‌تفاوت باشید، در نظر گرفتن سابقه کاری و تجربه وکیل است. در واقع اصلی‌ ترین و اولین موضوعی که برای انتخاب بهترین وکیل در بوشهر باید آن را مد نظر داشته باشید، میزان سابقه کاری و مهارت وکیل مورد نظرتان است.
  • یک وکیل خوب اجازه نمی‌دهد حق و حقوق کسی ضایع شود و با برخوردی محترمانه، رسیدگی‌های لازم را انجام می‌دهد.
  • توجه داشته باشید وکیلی که انتخاب می‌کنید علاوه‌بر تخصص لازم در زمینه پرونده، باید از خصوصیاتی همچون امانت‌داری، پاک‌دستی و تلاش جهت صلح طرفین در مواقعی که امکان سازش وجود دارد نیز برخوردار باشد و تنها منافع خود را در نظر نگیرد.
  • یک وکیل خوب تمام موارد و اطلاعاتی که در اختیار او قرار می‌دهید را به‌ عنوان امانت نزد خود نگه می‌دارد و اسرار مهم موکلین خود را برای دیگران بازگو نمی‌کند.
  • برای انتخابی درست حتما این نکته را هم در نظر داشته باشید که وکیل موظف بوده موکلین خود را به‌ درستی راهنمایی کند و تمام اخطارهایی که لازم است موکل در جریان آن‌ها باشد را به اطلاع وی برساند تا آن‌ها نیز بتوانند جهت اثبات حقانیت خود، مدارک و اسناد لازم را به دادگاه ارائه دهند.

نکات مهم برای انتخاب بهترین وکیل در بوشهر

کلام آخر

اگر در انتخاب بهترین وکیل در بوشهر دقت کافی داشته باشید، ممکن است حق‌تان که به شکل کامل از بین رفته را خیلی راحت‌تر پس بگیرید و نتیجه دادگاه را نیز به نفع خودتان تغییر دهید. به همین دلیل هم توصیه می‌کنیم موارد مهمی که در این مقاله ذکر شد را نادیده نگیرید و از میان اسامی نام برده شده، یک وکیل متخصص را برای خود انتخاب کنید.

4.2/5 - (4 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا